JEŚLI CHCESZ ZGŁOSIĆ 2 LUB WIĘCEJ OSÓB NA KONGRES BODY CHALLENGE TO MAMY DLA CIEBIE PROPOZYCJĘ!  TAK, CHCĘ

23 września 2017  |  Warszawa  |  9:00-17:30

Rekompozycja składu ciała

NOWATORSKIE METODY REDUKCJI TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Jesteś zainteresowany? Weź udział w kongresie! Kup bilet

Uwaga! Pozostało wolnych miejsc:

Co nowego na kongresie

Body Challenge Sport and Nutrition

Analiza badań w spalaniu tkanki tłuszczowej - CASE STUDY

W co inwestować w trakcie redukcji tkanki tłuszczowej?

Tabletka na odchudzanie? Jeśli tak to jaka?

Jak radzić sobie z odkładaniem tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha według fizjoterapeuty?

Dobieranie odpowiednich systemów żywieniowych do konkretnych potrzeb - zawodnik fitness, osoba z dużą nadwagą, zawodnik sztuk walki i Pan Kowalski

System energetyczny w danym treningu, ile potrzebujemy kcal na jego wykonanie?

Gotowe rozwiązania w komponowaniu posiłków, o odpowiedniej gęstości energetycznej w dietach roślinnych

Program

Najbardziej rozpoznawalna twarz dietetyki sportowej w Polsce.

Jakub Mauricz

JAKUB MAURICZ

Wysokie węgle czy wysokie tłuszcze?
Który z modeli: LCHF czy LFHC lepiej nadaje się na redukcję tkanki tłuszczowej?

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • Jak powinien wyglądać rozkład makroskładników żywieniowych w zależności od propagowanej formy aktywności fizycznej?
  • Jak dobierać proporcję tłuszczów oraz węglowodanów względem stanu zdrowia metabolicznego?
  • Dlaczego podczas redukcji tkanki tłuszczowej powinno się opierać na pomiarach antropometrycznych i jak je interpretować?
  • Czym jest reverse dieting i jak je wdrożyć w ramach redukcji tkanki tłuszczowej?
  • Dlaczego nieprzemyślany model żywieniowy może zakończyć się większą szkodą niż pożytkiem?

ANALIZA PORÓWNAWCZA PRZYPADKÓW W ZASTOSOWANIU LCHF oraz LFHC.

Na co dzień skupia się na indywidualnej pracy z pacjentami, prowadząc Wielkopolskie Centrum Terapii Naturalnych w Poznaniu.

Honorata Dziel

HONORATA DZIEL

Stłuszczenie narządów wewnętrznych i gromadzenie się tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha.

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • W jaki sposób stłuszczenie narządów utrudnia nam osiąganie zamierzonych efektów pracy nad sylwetką?
  • Jak redukować skutki stłuszczenia narządów?
  • Czym są narządy ,,pełne’’ i ,, puste’’ oraz jak ich praca i wzajemne zależności wpływają na odkładanie się tkanki tłuszczowej?
  • Jak stłuszczenie narządów wewnętrznych ogranicza ich pracę i jakie to niesie dla nas skutki?
  • Na czym polega oraz jak stosować koncepcję pracy narządów wewnętrznych według Medycyny Chińskiej oraz fizjologiczna i anatomiczna analiza funkcjonowania trzewi?
  • Jakie są zależności między układem mięśniowo-powięziowym, a narządami wewnętrznymi?

ZAPREZENTOWANE ZOSTANĄ PODSTAWOWE ĆWICZENIA I TECHNIKI STYMULACJI, AKTYWIZACJI LUB ROZLUŹNIENIA NARZĄDÓW WEWNĘTRZNYCH.

Magister dietetyki ze specjalnością dietetyki klinicznej oraz sportowej.

Paulina Ihnatowicz

Dyplomowany dietetyk z zakresu żywienia klinicznie chorych oraz sportowców (Collegium Medicum na UMK Bydgoszcz).

Emilia Ptak-Kasica

PAULINA IHNATOWICZ I EMILIA PTAK-KASICA

Sprawne mitochondria a redukcja tkanki tłuszczowej – wszystko czego nie wiedziałeś, a wiedzieć powinieneś.

Z naszego wykładu dowiesz się:

  • Czym są mitochondria - czy to rzeczywiście najważniejsze organelle naszego ciała?
  • Jak mitochondria wpływają na możliwość rozwoju nadwagi i otyłości?
  • Jak ich wspieranie może przyczynić się do utraty nadmiernej masy ciała?
  • Czym jest mitochondriopatia? Jakie mechanizmy sterują problemami z wagą?
  • Jaką diagnostykę wdrożyć w obliczu zaburzeń pracy mitochondriów?

Dyrektor ds. naukowych Centrum Medycznego VitaImmun w Poznaniu.

Patrycja Szachta

PATRYCJA SZACHTA

Czy istnieje magiczna pigułka na odchudzanie?

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • Jak mikroflora jelitowa wpływa na możliwość rozwoju nadwagi i otyłości?
  • Jak probiotyki mogą przyczynić się do utraty nadmiernej masy ciała?
  • Kiedy żywe szczepy bakterii mogą okazać się przydatne w walce z nadwagą i otyłością?
  • Jakie mechanizmy hamują nadmierne łaknienie i wpływają na produkcję hormonów sytości?
  • Jak zdrowa żywność może przyczynić się do rozwoju nadwagi i otyłości?
  • Czy zdrowa dieta i odpowiednio dobrana probiotykoterapia są kluczem do nienagannej sylwetki?

Absolwent dietetyki na Wydziale Nauk o Zdrowiu Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.

Marek Fischer

MAREK FISCHER

Redukcja tkanki tłuszczowej w sportach sylwetkowych.

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • Jakie są najczęściej popełniane błędy w trakcie redukcji w sportach sylwetkowych?
  • Jaką suplementację wykorzystać do efektywnego spalania tkanki tłuszczowej?
  • Jak uniknąć załamania metabolicznego?
  • Jak skutecznie przeprowadzić reverse diet, aby uniknąć załamania metabolicznego?
  • Jakie są innowacyjne metody wpływające na redukcję tkanki tłuszczowej?
  • Czy jesteśmy obciążeni genem otyłości?

Magister fizjoterapii AWF Kraków, trener personalny i terapeuta manualny IFOMPT w klubie IRONia w Bielsku-Białej, który specjalizuje się w indywidualnym podejściu do klienta oraz treningu z odważnikami kettlebells.

Zuzanna Sobczak

Instructor StrongFirst (SFG2, SFB, SFL, Plan Strong), pasjonat teorii treningu siłowego, trójboista-amator, trener i właściciel w klubie IRONia w Bielsku-Białej.

Sebastian Gęsior

ZUZANNA SOBCZAK I SEBASTIAN GĘSIOR

Jak zaprogramować trening, który skutecznie zredukuje nadmiar tkanki tłuszczowej?

Z naszego wykładu dowiesz się:

  • Ile kalorii potrzebujemy do odbycia treningu i ile z nich zużywamy?
  • Dlaczego system energetyczny (SE) w treningu jest tak istotny?
  • Jak skomponować trening mając na uwadze dany system energertczny, a nie tylko ruchy czy mięśnie?
  • Jak SE wpływa na metabolizm oraz jakiej jakie jest jego miejsce w kontekście aktywności fizycznej?
  • Co jest najważniejsze w mechanizmach spalania tkanki tłuszczowej?
  • Jakie strategie treningowe najlepiej stosować w ujęciu metod treningowych, narzędzi, priorytetyzacji różnych form w zależności od zasobów i wybranych preferencji oraz doświadczeń własnych?

ANALIZA BADAŃ W SPALANIU TKANKI TŁUSZCZOWEJ
U AMATORÓW, SPORTOWCÓW ORAZ OSÓB STARSZYCH
I DOTKNIĘTYCH WYBRANYMI SCHORZENIAMI.

Absolwent AWFiS Gdańsk, asystował w katedrach fizjologii i biochemii wysiłku fizycznego.

Maciej Bielski

MACIEJ BIELSKI

Trening wydolnościowy w redukcji tkanki tłuszczowej – Interwał vs Cardio – co wybrać i dlaczego?

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • Dla kogo i jak stosować metodę pracy ciągłej oraz metodę interwałową?
  • Dlaczego nadal panuje przekonanie, że praca ciągła na niskiej intensywności jest najlepszym sposobem na rekompozycję składu ciała i dlaczego teza ta jest błędna?
  • Jaka metoda najlepiej sprawdza się w rekompozycji składu ciała?
  • Jak planować trening wydolnościowy z użyciem obu metod?
  • Jak wyznaczać odpowiedni pułap treningowy, aby osiągnąć założone cele: redukcja tkanki tłuszczowej, wzrost wydolności tlenowej i beztlenowej, wzrost wytrzymałości mięśniowej?
  • Kiedy dodawać sesje treningu wydolnościowego?
  • Jaki wpływ na osiągi sportowe ma wprowadzenie treningu wydolnościowego z użyciem obu metod?
  • Jak skutecznie określić efektywność jednostki treningowej z użyciem interwałów?

Dietetyk, doradca żywieniowy i coach dietetyczny, Członek Polskiej Akademii Zdrowia.

Ilona Otawska

ILONA OTAWSKA

Gęstość energetyczna, a satysfakcja z posiłku na dietach roślinnych

Z mojego wykładu dowiesz się:

  • Jaka jest różnica pomiędzy gęstością energetyczną, a kalorycznością posiłku i jaki to ma wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej?
  • Które produkty mają największą, a które najmniejszą wartość energetyczną?
  • Dlaczego układanie diety na podstawie wartości kalorycznej zaburza proces redukcji, a nawet może spowodować efekt wzrostu wagi?
  • Jak komponować program żywieniowy dla wegan, a jak dla wegetarian, aby zmaksymalizować ubytek tkanki tłuszczowej i nie dopuścić do niedoborów energetycznych?
  • Jak komponować program żywieniowy w dietach roślinnych, aby nie zaburzyć równowagi hormonów głodu i sytości?
  • Jak sobie radzić z zagrożeniami występującymi pod względem niedoborów energetycznych (przejedzony z niska energią, wiecznie głodny z wysyceniem energetycznym)
  • Jak komponować posiłek, by oprócz wysokiej gęstości energetycznej był jeszcze smaczny dla sportowca
Co otrzymasz

Bilet

wstępu w najlepszej cenie!

Imienny certyfikat

w formie papierowej oraz multimedialnej

Pakiet startowy

w którym znajdziesz Niezbędnik uczestnika oraz prezenty od Body Challenge

Galeria poprzedniej edycji

Kongresu Body Challenge Sport and Nutrition

Jeśli jesteś prenumeratorem czasopisma Body Challenge czeka Cię specjalna promocja!

Wpisz kod promocyjny „prenumerator” a otrzymasz:

  • - Bilet PLUS w cenie biletu STANDARD
    Czyli za 449 zł 399 zł kupisz bilet PLUS z materiałami merytorycznymi z Kongresu
  • - Warunek promocji: Wybierz bilet PLUS i wpisz w kolejnych krokach formularza zamówienia swój numer klienta w polu „UWAGI”.
Weź udział w Kongresie
LOKALIZACJA

II KONGRES BODY CHALLENGE SPORT AND NUTRITION

Novotel Warszawa Airport

ul. 1 Sierpnia 1

02-134 Warszawa

 9:00-17:30


JAK DOJECHAĆ NA KONGRES?

ZAKWATEROWANIE





autobus nr 175 z Dworca Centralnego w stronę lotniska Chopina (Okęcie)

Jeśli chcesz spać w miejscu Kongresu - hotel Novotel Warszawa Airport

Jeśli chcesz nocować w innym hotelu, poniżej przedstawiamy listę hoteli z okolicy, z których możesz skorzystać:

Patroni medialni

Liczba miejsc

OGRANICZONA!

Napisz do nas wiadomość